THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Monday, December 7, 2009

.:: Di Celah Persidangan PPN 2009 ::.





Kuala Kangsar, 6 Disember - Berakhirnya satu persidangan Perhimpunan Perwakilan Nasional 2009 yang telah diadakan di Kolej Islam Darul Ridzuan. Untuk kali keduanya negeri Perak diberi amanat untuk menjadi tuan rumah bagi PPN ini.

"Membina Permuafakatan Ummah Alam Dilimpahi Rahmah" menjadi tema bagi perhimpunan yang berlangsung di Bandar DiRaja yang penuh bersejarah.

Cewah... macam berita tak gaya penyampaian saya kali nie...
Actually... baru 1st time melibatkan diri sepenuhnya dalam bahagian wartawan a.k.a JK Media untuk program PPN nie.. banyak btul input yg diperolehi... belajar dari individu berpengalaman spt ukt Atriza.. K.Emy.. n lain2... tak lupe juga mencedok ilmu pengetahuan dari Pkcik abd Jalil, PM Umi Kalthum.. Pkck Ralim.. dan sume crew yg terlibat.. opss...thanks a lot jugak utk K.Khadijah Azman krna sudi membantu dan melayan karenah kami...

PPN yang berlansung selama 3 hari ni (4-6 Disember 2009) sememangnya meninggalkan 1001 kenangan dan pengalaman yang mengajar kita erti kehidupan.. dimana ukhuwah terjalin..kasih bersemi..permuafakatan dirai..ilmu diteladani..

........................................................................................................

1 comments:

DrOY said...

salam,

Tahniah..
Blog cantik-menarik tetapi designnya menyebabkan sukar dibaca.
Perlu balance di antara hendakkan cantik dengan pembaca mudah membaca.

- Mantan TP Tetap PPN :-)